pochodziła z natury. W dążeniu do uzyskania wody ID'EAU podstawą była obserwacja wód, które w świecie uchodzą za wyjątkowe pod względem wpływu na organizm ludzki. Wynika z niej, że woda z topniejących lodowców, którą spożywają ludzie z długowiecznego i rzadko chorującego plemienia Hunza, zamieszkujący trudno dostępną dolinę w Himalajach, należy do tych wyjątkowych. Badania potwierdziły, że posiada ona małą koncentrację minerałów, a jej stałe oddziaływanie z czystym powietrzem prowadzi do rozpuszczenia w niej dużych ilości tlenu i azotu.
że możemy wytworzyć wodę, naśladując jej naturalne zachowanie, wzięło się z dużego doświadczenia w produkcji wody do codziennej konsumpcji.
naukowców nad uzyskaniem takiej wody trwała wiele lat. Jest ona pobierana z naturalnie bijącego polskiego źródła i poddawana procesowi tzw. relaksacji. W warunkach naturalnych, woda po wypłynięciu ze źródła płynie turbulentnie w wyniku grawitacji. Przemieszczając się ulega wpływowi ziemskiego, stałego pola magnetycznego, a w czasie dnia oddziałuje na nią dodatkowo promieniowanie słoneczne. Niezależnie ulega ona napowietrzeniu, aż do stanu równowagi, czyli maksymalnie możliwego rozpuszczenia gazów zawartych w powietrzu, w szczególności tlenu i azotu.
w ostateczny efekt długo wystawiana była na próbę. Największą trudność sprawiało utrzymanie stabilności parametrów wody po rozlaniu jej do butelek – ID'EAU posiada stosunkowo wysoką zwartość tlenu i azotu, niską zawartość dwutlenku węgla oraz niezwykle rzadko spotykaną, swoistą strukturę cząsteczkową i alkaliczne pH. Opracowanie technologii zabezpieczania jej specjalnym opakowaniem kompozytowym - w końcu pozwoliło na utrzymanie jej dobroczynnych cech przez cały czas obecności naszej wody na półkach sklepowych i w domach klientów.
pierwsza na rynku, naturalna woda mineralna o tak wielu właściwościach zostaje udostępniona pierwszym konsumentom jako gotowy, kompletny produkt w marcu 2016 roku.
ID’EAU powstało dzięki zaangażowaniu i wiedzy wielu osób.
Kluczowy wkład do projektu wnieśli:
Współautor technologii, produktu i marki ID’EAU. Współtwórca najlepiej rozpoznawalnej i posiadającej największe udziały w polskim rynku marki wody mineralnej Żywiec Zdrój. Twórca sukcesu marki wody mineralnej Dobrawa.
Współautor technologii, produktu i marki ID’EAU. Naukowiec i dynamiczny, odnoszący sukcesy przedsiębiorca. Inwestor licznych, innowacyjnych projektów biznesowych. Współtwórca licznych patentów, wzorów użytkowych i autorskich rozwiązań technicznych.
Inwestor projektu ID’EAU. Propagator koncepcji poprawiających jakość życia na Ziemi oraz idei związanych ze zdrowiem i świadomością. Współtwórca popularnej na całym świecie gry Wiedźmin. Laureat prestiżowej nagrody polskiej edycji konkursu Ernst&Young Entrepreneurs of the Year (2008).
.